Kdo by si byl pomyslel, co taková malá reklamní vlajka může znamenat. Tím spíše, že se nejedná o žádnou závratnou investici nýbrž o věc, kterou si můžete pořídit už za několik sto korun, což je výdaj v porovnání s obratem vaší firmy poměrně zanedbatelný. Vlastně jste si ji původně pořídili bez většího rozmýšlení jen jako doplněk na veletrh, kam jste mířili, ovšem tam jste zjistili, že je mnohem efektivnější než potisk vašeho nůžkového stanu.
Zanedbatelné pořizovací náklady
Takový potisk stanu se totiž mezi ostatními stany snadno ztratí, zkrátka zapadne v davu. Ovšem taková pohyblivá vysoká vlajka se zajímavým tvarem upoutá pozornost na první pohled, zákazníci si vaši firmu zapamatují, a navíc váš stánek mezi jinými díky její výšce i snadno najdou, ať už jsou jakkoli daleko.